"یه شاعر انقلابی"

سر قبرم بنویسید که او گمشده بود *** ورنه این عبد گنه کار صاحب دارد/خ

"یه شاعر انقلابی"

سر قبرم بنویسید که او گمشده بود *** ورنه این عبد گنه کار صاحب دارد/خ

مشخصات بلاگ

این وبلاگ صرفا جهت عشق به حضرت عشق (عج) به وجود آمده است و هیچ ارزش دیگری ندارد...
بخدا...

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۵ مهر ۹۴، ۱۳:۲۲ - بی پلاک
    مرحبا
  • ۶ مهر ۹۴، ۱۲:۵۷ - مهران موزون
    احسنت

ورودیه فاطمیه

شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۳۴ ب.ظ

گفتا ز داغ مادر سادات روضه ای بخوان

تنها جوابم این شد و گفتم که الامان

داغت که سوخت عالم آدم گمان کنم

نه؛در ز داغ تو می سوخت، بی گمان!

***

از پشت در که آمدی از خود بدر شدم

آری هزار سال ز غمت پیر تر شدم

.

هی فضه را تو صدا می زدی ز درد

تو بی پسر، من از این داغتر شدم

.

مسمار در که ب پهلوت خورد وای

مسمار روزگار زد به دلم خونجگر شدم

.

تو می روی و مرا بین دشمنان

تنها تو دیدی و زان بیشتر شدم

.

هی با سکوت خودم داد می زدم

هی غصه خوردم و تحقیر تر شدم

.

دستم ک بسته بود ب زنجیر مصلحت

دیدی ک دست بسته و زنجیرتر شدم

.

قنفذ غلاف را که بلند کرده بود

شمشیر خود بدیدم و غمگیرتر شدم

.

از داغ کوچه حسن غصه می خورد

وقتی شنیدمش بخدا از کمر شدم

.

گویا علی لقب پدر غصه ها گرفت

تو رفتی و به داغ عظیمی پدر شدم

.

از صبر سیر شدم من از غصه سیرتر

مانوس چاه و ناله ی شبگیر تر شدم

***

کوچه ای پر شده از بوی غریبی...مادری یک تنه با فتنه گران می جنگد.

و چنین است امروز؛

آری...

قلب انتظار... تند تند میزند!

  • رسول پاریاب (آذرخش)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی