"یه شاعر انقلابی"

سر قبرم بنویسید که او گمشده بود *** ورنه این عبد گنه کار صاحب دارد/خ

"یه شاعر انقلابی"

سر قبرم بنویسید که او گمشده بود *** ورنه این عبد گنه کار صاحب دارد/خ

مشخصات بلاگ

این وبلاگ صرفا جهت عشق به حضرت عشق (عج) به وجود آمده است و هیچ ارزش دیگری ندارد...
بخدا...

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۵ مهر ۹۴، ۱۳:۲۲ - بی پلاک
    مرحبا
  • ۶ مهر ۹۴، ۱۲:۵۷ - مهران موزون
    احسنت

مرید سبزقبا

پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۲۵ ب.ظ

در نعت حضرت سبزقبا(ع) همین بس که حداقل از چشم بنده حقیر ستون رحمت الهی در شهر دزفول گشته اند و موجبات برکات وافر را به مردم این خطه سرفراز پدید آوردند...

:.>><<.:

...

مرید سبزقبایم مرید سید شهر

خودش نوشته برایم مرید سید شهر

.

من همچو کفتر عاشق مدام در حرمم

پلاک گشته به پایم مرید سید شهر

.

دلم اگر که گرفته سرای من حرم است

من اهل سوز و نوایم، مرید سید شهر

.

به پای سینه ام این افتخار خواهد شد

مدام گشته دعایم، مرید سید شهر

.

وگر که خوب شنیدی نوای این دل را

به لرزه گفت صدایم، مرید سید شهر

.

به گوش دل بشنو از صدای سید شهر

بیا که تا بنمایم، مرید سید شهر

.

دلت اگر که بیابان بود مریدم باش

دهم به برِّ دلت یم، مرید سید شهر

.

میان همهمه شهر و غصه بازار

به گوش جان شنوایم، مرید سید شهر

.

خودش به گمانم نموده الهامم

من آستان صفایم، مرید سید شهر...

ان شاءالله با مدد از خود آقا سبزقبا(ع) زین پس در وصف ایشون بیشتر خواهم سرود...

اگر عمری باقی بود...

*...*

خورشید من کجایی؟!

چقدر شهر بی شما سرد است...!

  • رسول پاریاب (آذرخش)

نظرات  (۳)

  • مجید فضیلت
  • احسنت خیلی زیبا بود.
    سلام
    خداقوت!
    ببخشید سبز قبا ع کی هستن؟
    راستی با یه متن تقریبا ادبی به روزم... سربزنید و نظرتون رو بگید خوشحال میشم!
    پاسخ:
    سلام.
    معید باشید.
    حضرت محمد بن موسی الکاظم (ع)«مشهور به سبزقبا (ع)» برادر ثامن الحجج آقا امام رضا (ع) هستند که مضجعشون در شهرستان دزفول قرار داره...
    میرسم خدمتتون
    سلام
    چه عالی که برای حضرت سبزقبا شعر گفتید. احسنت

    میان همهمه شهر و غصه بازار

    جالب بود برام که من هم در شعری که برای حصرت سبزقبا (ع) گفتم عبارتی شبیه شعر شما داشتم:
    میان همهمه ی شهر و رفت و آمدها
    چه جای دنج عجیبی ست مرقدت آقا
    پاسخ:
    سلام
    از حضورتون بسیار مسرور شدم.
    نکته ای که فرمودید اشاره به مظلومیت حضرت سبزقبا(ع) و صد البته کرامت ایشون به شهر ما داره که این موضوع به شدت مشهود می نماید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی