"یه شاعر انقلابی"

سر قبرم بنویسید که او گمشده بود *** ورنه این عبد گنه کار صاحب دارد/خ

"یه شاعر انقلابی"

سر قبرم بنویسید که او گمشده بود *** ورنه این عبد گنه کار صاحب دارد/خ

مشخصات بلاگ

این وبلاگ صرفا جهت عشق به حضرت عشق (عج) به وجود آمده است و هیچ ارزش دیگری ندارد...
بخدا...

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۵ مهر ۹۴، ۱۳:۲۲ - بی پلاک
    مرحبا
  • ۶ مهر ۹۴، ۱۲:۵۷ - مهران موزون
    احسنت

روضه باز

دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۳ ق.ظ
سخت بود برا خودم...!
...
تیر تا ز بند کش افتاد
قلب عالم تپش تپش افتاد
هر چه در راه زور می زد تیر
که نیاید بدین جهش افتاد
با خودش اشک می ریزد تیر
تیر با خود به سرزنش افتاد
که من و این ضخامتم نکند
بخورم من به طفل شش، افتاد
آسمان هم ز دیدن صحنه 
گیج می رفت و بر کشش افتاد
نفس سینه ی زمین بگرفت
بی رمق شد ب هش و هش افتاد
مثل مرغی که سر بریده شود
روی دست پدر پرش افتاد
شاه با آن جلالت و جبروت
تا که صحنه را دید و چش افتاد
مات مبهوت طفل غرق به خون
رئشه ای خورد و بر تنش افتاد
هی برفت و نرفت تا خیمه
خیمه هم گرم واکنش افتاد
مادر از پا فتاد آن لحظه 
تا دم خیمه را خزش افتاد
زینب از داغ داشت می مرد
ناله میزد به حال غش افتاد
تا رقیه نبیند این صحنه
روی صورت؛ معجرش افتاد
خوب شد نبود عباسی
تا ببیند برادرش افتاد...
ما رو هم دعا کنید...
  • رسول پاریاب (آذرخش)

نظرات  (۲)

  • مهران موزون
  • سلام
    بسیار زیبا بود.
    بسیار دلم را ریش کرد این رقعه.
    دست مریزاد.
    1) اشعار خودتان است؟
    2) قالب وبلاگتان از شدت سادگی زیباست. معلوم است روح لطیفی دارید.
    3) دزفولی هستید؟
    4) خیلی مخلصیم.
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم.
    لطف دارید شما...
    1) به لطف خدا بله
    2)از سادگی بیشتر خوشم میاد.ممنون از لطفتون.
    3)بله به دزفولی بودنم افتخار می کنم.
    4)ما بیشتر
    سلام
    خداقوت!
    راستش شعر خوبی بود اما فکر میکنم جا داره ک باز روش فکر کنید و بعضی جاهاش رو تغییر بدید...
    آرزوی موفقیت!
    پاسخ:
    درسته شاید بشه یه چیزهاییش رو بهتر و درست تر کنم
    ممنون از لطفتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی